15. května 2014

Velká recenze - Oblíbené a neoblíbené řasenky (L´oreal, Maybelline, Lumene, Avon, Oriflame, CoverGirl, Miss Sporty)

Nápad na článek o mých oblíbených i neoblíbených řasenkách jsem dostala už dávno, fotky mám nafocené už opravdu hodně dlouho, ale nějak jsem se nedostala k tomu článek sepsat. Nemám moc dobrý foťák, ale i tak si myslím, že se mi fotky povedly a samotný článek mi zabral i tak hodně času. Některé řasenky se možná už nevyrábí a jsou i lepší, ale já si kosmetiku skladuji a je to možná trochu nemoc, ale zrovna u řasenek si nechávám i ty už vypotřebované. Doufám, že se vám článek bude alespoň trochu líbit a jsem zvědavá na vaše komentáře :)

oblíbené a neoblíbené řasenky, Avon, Oriflame, CoverGirl, Miss Sporty, Lumene, L´oreal, Maybelline, E.L.F
Jako první bych začala s tím, že si nikdy nekupuji nijak drahé produkty. Přijde mi to zbytečné, hlavně tedy u dekorativní kosmetiky a hlavně u řasenek. Pro mě je nejdůležitější kartáček (délka, hustota štětin, materiál...). Proto u mě najdete drogérkové a katalogové řasenky. U nás doma platím za pokusného králíka a pokaždé, když se objeví nějaká zajímavá řasenka u Avonu, musím ji ozkoušet. Teď už se ale vrhnu na samotnou recenzi mých řasenek.
 řasenky, Miss Sporty
Přiznám se, že u těchto řasenek nevím, jestli je ještě značka Miss Sporty vyrábí. Obě dvě jsou modré, což jako hnědooká bruneta vůbec nevyužiji. Modré řasenky se mi nelíbí, ale tohle byl dárek, takže jsem je alespoň párkrát vyzkoušela. První (na obou obrázcích) je řasenka voděodolná. To doopravdy je, blbě se jakkoliv odličuje, řasy má oddělit ale spíše je lepí. Druhá řasenka má být dlouhotrvající s efektem oddělených řas. To splňuje, vypadá přirozeně, připadáte si jako bez řasenky. Nedodá objem ani délku. U obou řasenek mi vadí obyčejný kartáček, mám raději ty umělé.Takže za mě NE.
řasenky, E.L.F., CoverGirl

První řasenka (na 1. obrázku, na 2. obrázku je to spodní kartáček) je od značky E.L.F. Dostala jsem ji k nějaké paletce očních stínů. Je to obyčejná řasenka s obyčejným kartáčkem. Nic neslibuje a taky nic moc nezvládne. Obarví, trochu prodlouží a lepí. Za ty peníze (s paletkou asi 99Kč) je to asi odpovídající. Druhá (1. obrázek, na 2. první kartáček) je od americké značky Cover Girl. Má dobrý umělý kartáček, který se ke konci zužuje. Ze začátku jsem z ní byla nadšená. Skvěle prodlouží a zahustí řasy. Po několika týdnech mi ale začaly řasy docela padat, tak jsem ji musela odložit. Nevím jestli za to může řasenka nebo něco jiného, ale jinak byla opravdu dobrá a navíc voděodolná.
 řasenky, Oriflame
Obě dvě tyto řasenky jsou z Oriflame. První (na obou obrázcích) je Wonder lash mascara, která má skvělý kartáček. Na jedné straně delší umělé štětiny a na druhé kratší. Skvěle řasy pročeše a natočí. Tuto řasenku jsem si pořídila dvakrát a měla ji i moje mamka. Myslím ale, že už se nevyrábí. Což je škoda. Druhou řasenku jsem si koupila na základě spokojenosti s tou první. Bohužel tato řasenka (Revelation mascara) mě zklamala. Má klasické štětiny a opravdu malý a úzký kartáček, se kterým se mi špatně pracuje. Má vytvářet vějířovitý efekt, mně však přijde, že řasy slepuje.
 řasenky, Avon, Oriflame
Řasenka, která je na obrázku jako první, je jedna z mých nejoblíbenějších. Avon Curlacious je řasenka s prohnutým kartáčkem, řekla bych do účka, který řasy perfektně natočí, prodlouží a dodá jím objem. Při více vrstvách trochu slepuje, ale která řasenka to nedělá. Škoda je, že ji Avon přestal vyrábět. Měla jsem ji ráda. Druhá řasenka Very me Fat lash mascara je z Oriflame. Její kartáček mi naprosto vyhovuje, je tak akorát velký a široký. Dělá moc hezké husté řasy, ale chvilku trvá než se s ní "naučíte" a ze začátku vám tedy bude slepovat řasy.
 Maybelline, L´orel, Lumene
První z této skupiny, řasenka Illegal Length od Maybelline je pro mě největším zklamáním. Kartáček je děs běs, strašné štětiny, pelichá... Řasy sice prodlouží, ale slepí. Naopak druhá řasenka je v tuto chvíli mojí nejoblíbenější. Lumene Blueberry Volume mascara je super ve všech směrech. Má dobrý kartáček, řasy natočí, pročeše a prodlouží. I když se jedná o objemovou řasenku, objem moc neudělá, ale to jsem jí odpustila. Sice nepatří mezi nejlevnější, ale cena se v tomto případě odráží na kvalitě. Poslední řasenka je Mega Volume collagene 24 hod od L´oreal. Objem vytvoří svým zajímavým kartáčkem, který je uprostřed užší. Má sice obyčejné štětiny, ale v tomto případě mi to zase až tolik nevadí. Při její aplikaci musíte být opatrnější, jinak vám slepí řasy. Když si na ní zvyknete je vážně dobrá.

To je pro dnešek vše. Doufám, že se vám tento článek líbil a že mi dáte do komentářů vědět jakou používáte řasenku právě teď vy :) Upozorňuji, že je to subjektivní záležitost a každému může a nemusí vyhovovat něco jiného než mně. Proto buďte shovívaví, jde jen o můj názor. Hezký den :)

3 komentáře:

  1. Riasenka VeryMe od Oriflame je jednou z mojich obľúbených, dobrý kúsok za výhodnú cenu :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. wow, tak z těchdle jsem nezkoušela asi ani jednu. Ale asi bych si je ani kvůli typu kartáčků nevybrala.. možná jen tu poslední :)

    OdpovědětVymazat
  3. slušna zbierka, ja som vyskusala tiez riasenku od Avonu, ktoru prestali bohuzial vyrabat co je skoda a taktiez mi vyhovuje ta oriflame :) Very me Fat lash

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)