16. května 2014

Instagram 0.6

Už docela dlouho tady nebyl článek s fotkami z Instagramu, takže dnes se můžete podívat, co jsem za poslední měsíc nafotila :) Instagram nově také můžete sledovat v bočním menu :)
 minulý měsíce jsem hodně jedla - šopský salát, jahody se zakysanou smetanou, jahody s bílým jogurtem, rýžové nudle se zeleniou na kari, grilované maso, exotickou omáčku a také lučinu s žitným chlebem, mezitím jsem také stihla skočit na nové nehty a dokoupit maličkosti do bytu 


 dala jsem si také oblíbený broskvový bubble tea, fotila kytičky a outfit, dělala těstovinový salát a fotila se v zrcadle v práci, vyrazili jsme do Prahy (hlavně do Ikei), koupila si nějakou kosmetiku a dostala nové pyžamo
fotila jsem pražský hrad, dostala jsem kytičku od zákaznice, opět fotila outfit, jedla jsem Milku Oreo a zase žitný chléb, udělala jsem wishlist a po dlouhé době také ovesnou kaši, překvapila mě sládkova limonáda v plechovce a náš pejsek si zlomil prsty na noze :(

Jaký byl váš duben a začátek května?

2 komentáře:

  1. Koukám, že jsi velký milovník jahod, stejně jako já :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Juuuj, práve dnes som mala na raňajky jahôdky :-) Ale okrem nich aj čučoriedky a mango... :-) A olejček z Avonu mám tiež, som spokojná :-)

    Zuzana Stanko | www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)