17. srpna 2013

Školení (24.6. - 4.7.) - Kde jsme bydleli, co jsme jedli a tak dále...

O své cestě do Prahy kvůli školení jsem vám sem na blog už psala. Nakonec jsem ale nenapsala jak všechno dopadlo, protože jsem na to bohužel neměla vůbec čas. Včera jsem ale procházela fotky ve foťáku a našla jsem tam nějaké právě z Prahy. Tak mě napadlo, že bych vám o školení mohla něco napsat.
Školení trvalo dva týdny a konalo se na Vinohradské ulici v Praze v sídle společnosti, ve které pracuji. První den jsme se všichni sešli na recepci, bylo nás dohromady sedm. Díky bohu jsme si všichni skvěle sedli a byla sranda. Školitelé byli také moc fajn, překvapilo mě, že si všichni tykali i my jsme si s nimi začali tykat.
První týden jsme bydleli (my mimopražští) v hotelu Olšanka, což bylo pár zastávek tramvají a blízko OC Flóra. Na pokoji jsem byla s Lindou, která byla opravdu moc fajn a skvěle jsme si rozuměly. Hotel byl super, měli tam skvělé snídaně, ale zklamala mě wifina, která byla opravdu za dost přemrštěnou cenu. S přítelem nám nezbylo nic jiného než si volat přes skype jen chvíli večer z Flóry. Obědy jsme většinou řešili návštěvou malých hospůdek v okolí Vinohradské ulice a většinou jsme si i pochutnali (díky moc Hospůdce U Slámů).
Druhý týden (na víkend jsme byli doma) jsme bydleli v malém rodinném penzionu Dajane ve Strašnicích, který můžu určitě doporučit. Wifina zdarma, televize, všechno pěkně uklizené a paní majitelka nám dokonce nosila snídaně až do obývacího pokoje na stůl. V průběhu celého školení jsme skládali různé testy a prověrky. Před posledním dnem naše skupinka (její část) vyrazila na procházku Prahou. Měli jsme štěstí a bylo opravdu nádherně. Nakonec se z malé procházky vyklubala procházka 11 kilometrová. Navštívili jsme Petřín, prošli se po Národní třídě a přes Václavské náměstí a ulici na Příkopě jsme došli zpět na Staroměstské náměstí a potom na Náměstí republiky. Poslední den nás čekala série rozhodujících testů, které jsem naštěstí  všechny splnila a díky tomu jsem se stala zaměstnancem společnosti :)
Nakonec tohoto dlooooouhého článku přidávám pár fotek z naší procházky a děkuji všem, kteří dočetli do konce.










Nakonec jenom jediný obrázek z hotelu Olšanka. První den a začínám vybalovat :)

4 komentáře:

  1. Great blog! Maybe you want to visit my blog. i'm new to this http://ffrreedom.blogspot.com.ar

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky, musím říct, že takové příjemné školení je záviděnihodné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty krááso 11kilometrů! :O předposlední obrázek je nádhernej :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo paráda, že jsi měla čas na procházku po Praze! Já když tam jedu pracovně, tak nemám čas vůbec na nic, jen snad na malou procházku po Václaváku, protože penzion nasmlouvaný naší společností je v Karlíně, a je to nejblíže:-) Vždy mě v Praze vytíží od rána do večera, budu si tam muset udělat výlet samostatně :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)