15. srpna 2013

Recept - Těstoviny s tuňákem, kukuřicí a sýrem

Další můj oblíbený recept je tento opravdu jednoduchý na výborné těstoviny s tuňákem. Daly by se určitě použít kvalitnější suroviny, než jsem použila já, ale na druhou stranu, mně to takhle chutná, tak proč něco měnit. :)

Potřebujete:
1 balíček těstovin
1 plechovku kukuřice
2 menší plechovky tuňáka (může být s rajčatovou omáčkou, ale klidně i jiný druh)
sýr Eidam na strouhání
sůl, pepř, olivový olej



 Postup je tak jednoduchý, že si myslím, že není ani potřeba ho sem psát. Prostě uvaříme těstoviny, smícháme je s tuňákem a kukuřicí. Ochutíme solí, pepřem a trochou olivového oleje. Nakonec posypeme sýrem. Dobrou chut! :)

6 komentářů:

  1. musím se přiznat, že jsem ještě nikdy neměla tuňáka :X ale ten recept mě hrozně moc láká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to báječně. Prosím nandat plný talíř! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě je to fajn pro ty, co jedí ryby..já jim ale nefandím :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, na mém blogu je Giveaway o MaryKay best-seller řasenku Ultimate Black. Stačí splnit 3 základní jednoduché body a řasenka může být tvá. Nenech si to ujít.

    http://wooklook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. zbožňujeeeem už niekoľko rokov :) Ja tieto cestoviny robím z takými špirálkami a pridávam ešte tatársku omáčku a olivy :) dokonalé! dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Podobné těstoviny si dělám taky.. a moc mi chutnají :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)