9. června 2013

Recept - Těstoviny s mletým hovězím masem a mexickou zeleninou

Moje vnitřní kuchařka se opět ozvala, a proto mám pro vás opět nový jednoduchý recept. Určitě už jsem se zmiňovala, že miluji těstoviny na všechny různé způsoby a dnešní recept je tedy opět s těstovinami. Hovězí maso moc nemusím, ale mleté mi nevadí. Je rozhodně lepší než vepřové mleté maso, protože to je hrozně moc tučné. No a co na dnešní recept budeme potřebovat?

1 balíček mletého hovězího masa (řekla bych tak 500 g)
1 balíček mexické zeleniny (nejlepší je zelenina, kterou prodávají v Lidlu, ale pokud máte blíž Tesco, tak tam mají také moc dobrou - na obrázku dole)
1 balíček těstovin
koření (použijte grilovací koření, ale pozor! jen bez glutamátů a barviv), sůl, pepř

- všimněte se, že vůbec nepoužíváme olej - maso pustí šťávu a zelenina vodu, což nám stačí

Mleté hovězí maso osmahneme na pánvi (připomínám, že bez oleje), osolíme ho, opepříme a přidáme koření.



 Přidáme mraženou zeleninu, kterou opékáme tak dlouho, dokud nebude úplně rozmražená.
 Mezi tím uvaříme těstoviny ve slané vodě. Nejlepší by byly asi špagety nebo makaróny, ale bohužel jsem doma měla jenom kolínka. Vy použijte jako chcete :)
Těstoviny a maso se zeleninou důkladně promícháme a můžeme podávat. Dobrou chuť! :)

INSTAGRAM / ASK.FM / TRENDBOOK

9 komentářů:

  1. mňam ,vyzerá to dosť dobre :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. I have so much admiration for you

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá skvěle, takovýhle "mixy" mám moc ráda:) Hned bych si dala:)

    OdpovědětVymazat
  4. fresh zelenina by asi byla lepsi)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že při tepelném zpracování je to tak nějak jedno, zelenina stejně ztrácí vitamíny. Čerstvou zeleninou určitě nic nezkazíš, ale myslím, že v dnešní době už ani ty kvalitnější mražené nejsou špatné.

      Vymazat
  5. Vypadá to báječně:-), sama mám podobné recepty moc ráda.
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)