30. června 2013

My Prague time

První týden školení je za mnou! Uf! Je mi moc líto, že kvůli tomu musím blog zanedbávat, ale je to prosté - práce je pro mě určitě důležitější než vedení blogu, to musíte pochopit.
V pondělí jsem dorazila do Prahy, kde jsem byla sama úplně poprvé. Vystoupila jsem na Dejvické a jela metrem až na Strašnickou. Musím vám říct, že tahat se s kufrem a taškou po schodech v metru není nic úžasného. Potom jsem se vypravila na centrálu mého zaměstnavatele (omlouvám se, ale nebudu prozrazovat u koho pracuji) a tam už jsme se pomalu začali scházet všichni nováčci ke školení. Je nás tam celkem sedm a jsme super parta. Ubytování nám nakonec zajistili taky super a jediným problémem byla wifi, kterou měli příšerně předraženou. To je jeden z hlavních důvodů, proč jsem nepřispívala :) Každý den jsme se školili od devíti do pěti a pak jsem chodila do OC Flóra, abych si mohla chvilku psát s přítelem na skypu. Na hotel jsem dorazila kolem osmé a takhle to šlo pořád dokolečka. Ze začátku jsem z toho měla opravdu strach, ale v Praze jsem si zvykla a dokonce jsem se ani jednou neztratila. V pátek mě rodiče s přítelem vyzvedávali na Zličíně a jela jsem domů. Zítra vyrážím znovu, ale ve čtvrtek už budu zase zpátky.
Po celodenním školení jsem ani neměla náladu na nákupy, ale nakonec jsem si koupila alespoň černou košili bez rukávů a náušnice v Tally Weijl. Určitě vám je sem někdy vyfotím :)

Koukala jsem, že ani návštěvnost nebyla tak hrozná, takže vám za to moc děkuji a omlouvám se za tu neaktivitu, až budu zpátky, tak to snad napravím :) Mějte se hezky a ozvu se zase asi až v sobotu nebo v neděli.

7 komentářů:

  1. A v jakém oboru aspoň děláš? Zaměstnavatele nemusíš sdělovat, to je jasné :-) Nechápu, proč si hotely účtují za wi-fi, je to podle mě věc, která by měla být v ceně pokoje. Češi už fakt neví, na čem by vydělali.

    OdpovědětVymazat
  2. telekomunikace a rádi nosíme červenou a bílou a občas modrou, taková malá nápověda :D :)
    taky to nechápu, wifina by v dnešní době měla být samozřejmost, kort v hotelu, kde pokoj na noc stojí přes 1500...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahaa:) S těma wifinama to tak funguje jenom tady, nikde v zahraničí se tohle nevidí.

      Vymazat
  3. S tou wifinou taky nechápu...podle mě by to mělo být všude v ceně. No ale co, holt se snaží oškubat lidi co nejvíc. Tak si to školení pořádně užívej. Praha je super. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Praha je nádherná, ja by som sa tratila asi 2565638953 krát takže máš môj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  5. Praha :) achjo, hned bych jela.. :)) já bych asi taky po celodenním dělání něčeho neměla náladu na nákupy, ale znám se že bych to překonala:DD

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)