11. června 2013

Ladies day + My daily makeup

Dnešní dopoledne a poledne jsem trávila jenom s mamčou, udělaly jsme si takovou dámskou jízdu. Nejprve jsme vyrazili na oběd do naší oblíbené restaurace, kde jsme si obě daly salát s grilovanou vepřovou panenkou. Docela nás překvapil medový dresink, ale i tak jsme si relativně pochutnaly. Potom jsme se šly kouknout do malého obchůdku, kde jsme si i něco koupily a pak šly do kavárny. Kavárna nás moc mile překvapila, mají skvělý výběr výborné kávy a zákusků za opravdu skvělé ceny. Obě jsme si daly karamelové latté a musím říct, že bylo opravdu výborné. Pokud jste tedy někdo z Ostrova (u Karlových Varů) a okolí určitě doporučuji kavárnu Caffíčko na Starém náměstí. Také jsem vám vyfotila své oblíbené líčení. Poslední dobou už moc neexperimentuji a líčím se skoro pořád stejně. Kvalita fotek není nic moc, ale mám vybitý foťák, takže je to focené mobilem.




Použila jsem: BB od Garnier, pudr od Miss Sporty, perly na tvář od Avonu, světlý stín z paletky od E.L.F, tužku na oči od Avonu a řasenku od Lumene (Blueberry volume)
Na sobě mám šaty z H&M, skvělý basic kousek :)


INSTAGRAM / ASK.FM / TRENDBOOK

5 komentářů:

  1. líčím se podobně,řasenka tužka základ,moc pěkná článek :)

    byla bych moc ráda kdybys navšívila můj blog,jsem začátečník a zajímal by mě třeba tvůj názor na něj:)

    OdpovědětVymazat
  2. mmmm karamelové latté by som si dala hneď :)

    OdpovědětVymazat
  3. presne nejako podbne vyzerá aj môj mejkap ! :) linky sú top! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, karamelové kafe - to zní výborně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju všechny coffee to go :)..Tvůj make-up je moc hezký, takový decentní a povedl se :).
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)