7. května 2013

New in

V poslední době si moc nových věcí nepořizuji. Jednou za čas jenom věci, které zrovna potřebuji nebo je mají za dobrou cenu. Za posledních pár dní se mi nastřádalo jenom pár věcí, ale i tak bych vám je chtěla ukázat. Mimochodem dnešním dnem mi skončili písemné maturitní zkoušky! Jsem vážně ráda, že to mám za sebou, teď už jenom ústní. Maturujete letos někdo? Sleduje mě nějaký maturant/ka?



- Kabelka je z Globusu, je to nějaká značka, která se dá koupit jenom tam. Stála myslím 399 Kč. Je relativně malá, ale líbil se mi její tvar, a to že má zlaté detaily.
- Jeggings z F&F za 250 Kč.
- Boty z Kiku za 149 Kč. Jsou docela nepohodlné, ale moc se mi líbily a za tu cenu jsem je tam nechat nemohla.
- Nakonec taková legrace, zrovna jsme koupili nové granule pro pejska.


6 komentářů:

  1. Krasna kabelka a botky :) take jsem ji v globusu zahledla a chtela jsem si ji koupit. Ae pak sem si rekla, treba najdu takhle krasnou i levnejsi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi jeggings :). Měla jsem přesně takové z Topshopu, ale při praní se zkrátily a nejdou nosit :p. Jinak maturitu mám naštěstí už pár let za sebou, byl to stres ..Tak držím palce:).
    Od teď tě sleduji ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé kousky.

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Potěší mě když se zúčastníš :)

    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)