8. května 2013

30 day challenge

Před necelými dva týdny mi kamarádka poslala obrázek s třicetidenní výzvou. Jde o to, že na každý den máte naplánováno kolik máte udělat dřepů. Tato třiceti denní kůra má vést ke zlepšení kondičky a lepšímu pozadí. Já nejsem vůbec zvyklá cvičit, mám to štěstí, že jsem už od mala hubená, a to můžu sníst vážně všechno. Tahle výzva mě ale baví, není to žádné namáhavé cvičení a můžu si zacvičit v pohodlí domova. Zatím cvičím jedenáctý den a nohy ani zadek už mě po cvičení vůbec nebolí. Tak co, jde do toho někdo se mnou?

Chtěla bych vám také poděkovat za včerejší návštěvnost. Dělá mi hroznou radost, když vidím, že blog nepíšu zbytečně :)

9 komentářů:

  1. koukám že se tohle na blozích rozmnožilo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo, taky jsme začaly :)
    -D&V-.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se to ke mně dostalo... Přestalo mě to bavit přesně..... 3. den :D ... pak následovalo již 10 odpočinkových :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D taky bych to asi vzdala, ale cvičí se mnou přítel, tak mám motivaci :D

      Vymazat
  4. Já zrovna teď docvičila :) Mám mít osmý den, ale jeden den v týdnu jsem vynechala, takže jsem si dnes dala 80 a pak - tedy zítra - pokračuji bez odpočinku dál :)

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně bych chtěla taky do toho jít.. jenže mě z toho hrozně bolí kolena:D Ale jsi dobrá:)

    zrovna máme GA, pokud chceš jukni:)
    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/search/label/GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to určitě vyzkouším, ale bojím se, že u toho moc dlouho nevydržím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)