8. ledna 2013

Recenze - Schauma Cream & Oil

Pro svou první recenzi jsem si vybrala šampon od značky Schauma. Vystřídala jsem hrozně moc značek a druhů šamponů, některé mi vyhovovaly více, jiné méně a po některých zůstalo jen obrovské zklamání. Překvapená jsem však byla při používání šamponu od Schaumy - Cream & Oil. Původně jsem byla při jeho koupi dost skeptická, jedná se o klasický "supermarketový" šampon, koupíte jej prakticky všude a také dost levně, a tak není zaručena jeho větší kvalita.



Když sháním dobrý šampon, tak rozhodně očekávám, že po něm budu mít vlasy přirozeně lesklé, jemné a hladké. Moje vlasy jsou samy o sobě dost suché a hodně se třepí, proto vyhledávám šampony pro velmi suché a poškozené vlasy. Typ šamponu, který jsem si vybrala, je proti třepení vlasů.

Schaumu používám zhruba tři měsíce. Zase až takový zázrak to není, ale vlasy se mi přestaly cuchat, tolik se nelámou a možná trochu zhoustly. Například moje mamka, která ho používá se mnou říká, že se jí po něm vlasy naopak cuchají mnohem víc. Záleží tedy na typu vlasů. Každému sedí něco jiného. Mně i přes to, že je to šampon na suché vlasy, nezpůsobuje mastění pokožky hlavy a kořínků. Navíc příjemně voní a dobře pění.

Myslím, že pokud vám nevadí používat drogérkové šampony se silikony a nečekáte zázraky, můžu vám Schaumu vřele doporučit. Ale jak už jsem psala - žádný velký zázrak to není :)


+ cena (250 ml se dá sehnat za 43 Kč)
+ dostupnost
+ vůně ( i když někomu možná bude připomínat šampon pro psy, mně osobně voní)
+ výdrž (mám dlouhé vlasy, až po pas a přijde mi že šampon ubývá pomalu)

- žádný zázrak, řekla bych spíše lepší průměr
- obsahuje silikony

Dávám tedy 6 bodů z 10 možných.


3 komentáře:

  1. Sama jsem tento šampon používala a vyhovoval mi:) Krásně voněl!
    Zvu tě ke mně na giveaway!:)
    http://dumspirosper0.blogspot.cz/2013/01/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  2. Schaumu mám rada, za takú nízku cenu je fajn:)

    OdpovědětVymazat
  3. great recommendation!!

    www.lessismoreblog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)