30. ledna 2013

Random 3

Zjistila jsem, že u čtenářů mého blogu jsou docela oblíbené články s random fotkami. Projela jsem svůj mobil a našla pro vás pár dalších fotek :)
nejlepší čajík :) (v šálcích čaj vážně je, jenom můj mobil ho jaksi nevyfotil :D)


milujeme wasabi oříšky!

zavíráme kouř do konvičky


Cappuccino

Čokoláda



12 komentářů:

  1. to kafe vypada vyborne:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Woow..pěkný fotky hlavně na to cappuccino jsem dostala chuť.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky! Kávičky vypadají super. :)

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky, takovýto články mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Randomy mám ráda, takže chválím fotky :) wasabi oříšky mi taky chutnají :)

    OdpovědětVymazat
  6. mňam capuccino a čokoládka ! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Wasabi miluju! :)
    A ta čokoláda vypadá velmi dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  8. I love coffee that is nicely decorated like this :)
    Would you mind checking out my blog if you have some time :)
    Maybe you'll like it and you'll follow me :)
    I already follwed you so it would mean a lot to me if you followed me as well on GFC and maybe facebook?
    Anyways, I'll be definitely coming again on your blog.
    Greatings from Sarajevo <3
    Lejla :*

    OdpovědětVymazat
  9. skvělé fotky, ty kafe vypadají výborně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)