18. ledna 2013

Prague

Včerejší výlet do Prahy byl, co se týče našeho programu, zklamáním. Vstávali jsme v půl páté ráno, protože jsme museli odjet v šest hodin, abychom stihli dopolední představení v divadle Minor. Což si myslím, byla první velká chyba programu. Po divadle jsme se pěšky vydali přes město kolem Tančícího domu, Národního divadla, přes Vltavu až na Kampu, kde jsme se koukli na Lenonovu zeď a mostík, kam zamilované dvojice věší zámky lásky. Poté jsme šli přes Malou stranu kolem poslanecké sněmovny až k Valdštejnskému paláci. Tam se odehrál asi nejzajímavější bod celého našeho programu, který však nebyl plánovaný. Z paláce začala vycházet hromada lidí s odznaky "Volím Karla" a za nimi vystoupil právě Karel Schwarzenberg. Musím říct, že takhle naživo vypadá pan Schwarzenberg tak o deset let mladší než v televizi. Dostali jsme i odznáčky s "Volím Karla". Potom jsme se vydali na prohlídku paláce/budovy senátu a na besedu se senátorem J. Štětinou. Bylo to moc zajímavé, ale byl problém v tom, že jsme byli všichni moc unavení, takže jsme se do debaty moc nezapojovali. Po besedě jsme s vrátili přes Malostranské náměstí do centra, přesněji k filozofické fakultě. Tam jsme měli "rozchod". S přítelem jsme měli strašný hlad, takže jsme nejdřív zašli do KFC a potom do Palladia na Bubble Tea. Dali jsme si broskvový čaj s liči kuličkami, který byl opravdu výborný. Potom jme šli zpět k FFakultě, kde se konala přednáška na počest Milana Machovce. Tam jsme se zdrželi jen hodinku a šli k autobusu a jeli zpět domů. Výlet bychom si možná užili víc, kdyby nám nebyla taková zima a nebyli jsme tak ospalí.
Přidávám pár fotek, co jsem vyfotila, ale byla mi taková zima, že je jich vážně jen pár.
divadlo Minor












5 komentářů:

  1. UUU mňáám Bubble Tea :D :D K čemu jsou vůbec ty zámečky, nikdy mi to nikdo nemohl pořádně zdůvodnit :D Jinak vstávání v půl 5 není tak hrozné :( Když jdu do práce, tak vstávám i ve 4 :D :D

    Chtěla bych Tě pozvat ke mně na GIVEAWAY ---> http://petulabook.blogspot.cz/2013/01/ii-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba jsme se na ulici někde na ulici potkaly a ani o tom nevíme :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. "Musím říct, že takhle naživo vypadá pan Schwarzenberg tak o deset let mladší než v televizi." :D :D To jsem ráda, vždycky mi je líto když musí někde v televizi stát.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle výlety moc dobře znám, vždycky to vstávání, uá :D Jsou na ně skvělé vzpomínky, ale když prožívám tu únavu, bolavé nohy a hlad ... Vždycky lituju, že jsem jela, ale pokaždý mi to něco dá :) A o těch zámečcích jsem ani nevěděla ... Ups, stydím se :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)