27. ledna 2013

Maturitní ples

A je to za mnou! Jedna z nejúžasnějších a nejdůležitějších událostí středoškolského života - maturitní ples. Ples jsme měli v pátek. Už od rána jsem byla neuvěřitelně nervózní. Od dvanácti hodiny jsem byla u kadeřnice, a potom od jedné hodiny u kosmetičky na líčení. Byla jsem moc ráda, že jsem tam šla, protože jsme se skvěle odreagovaly - totiž u mojí kadeřnice i kosmetičky jsme byly ten den hned tři holky z maturitního ročníku a nakonec jsme se tam sešly i ve stejnou dobu. Na ples jsme vyjeli ve čtyři hodiny a potom už to byly jenom samé povinnosti. Zkoušky předtančení, nástupů, půlnočních překvapení a najednou to všechno znovu ale už naostro. Nakonec se naší třídě všechno povedlo na jedničku s hvězdičkou. Podle všech přítomných jsme dokonce měli i nejlepší předtančení! Bylo to všechno moc hezké, nostalgické. Najednou si uvědomujete, že éra osmy let s těmi samými lidmi končí...
Abych nekončila se slzou v oku přidávám pár fotek, které fotili moji rodiče. Až dostaneme fotografie přímo od fotografa, určitě nějaké uvidíte :)
a tady si můžete poslechnout písničku, kterou jsme měli na nástup :
jsem ta ve fialové sukni, začátek předtančení 







detail mých šatů ze zadu

















půlnoční překvapení "vstávej semínko holala" - náš třídní se totiž jmenuje Fiala :D







12 komentářů:

  1. jeeeej, peknučka si bola :o) a krasne saty, nadherna modra...!
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé tak to muselo být fajn :). Já jsem zvědavá na ten svůj, který bude sice až za rok, ale už teď se nemůžu dočkat :).

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké fotky! musel to být nezapomenutelný zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  4. To muselo být super, já mám do svého plesu ještě dost času, ale už se na něj těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné šatičky! Doufám, že sis to pořádně užila, já na svůj maturiťák vzpomínám dodnes :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší!Jsem ráda, že sis to užila a nezapomeneš na ten zážitek:)

    OdpovědětVymazat
  7. mooc ti to slušelo :) a měla jsi krásné šaty! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Si krásna a muselo to byť naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vstávej semínko holala, bude z tebe náš třídní ;-). Ta fialová sukýnka je stejně nejhezčí ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. mali ste krasne zladene tie kostymi, super!
    Inak ak mas rada BB kremy, tu je recenzia na jeden od Biodermy:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  11. jeej skvele fotky !!:) ja som mala maturak v decembri :) inak to miesto kde sa to konalo je nádherné .. hneď to spraví inú atmosféru

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář :)